بارسلونا بدون مدافع اصلی خود به مصاف آنتورپ می‌رود

بارسلونا
آرائوخو به دلیل مصدومیت برای بازی با آنتورپ در لیگ قهرمانان اروپا غایب است

بارسلونا اعلام کرد که رونالد آرائوخو، مدافع کلیدی این تیم، برای بازی افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا در این هفته مقابل رویال آنتورپ به میدان نخواهد رفت.

آرائوخو از زمانی که بارسلونا در بازی افتتاحیه فصل لالیگا مقابل ختافه با نتیجه 0-0 مساوی کرد، به دلیل مصدومیت عضلانی که چند روز بعد در تمرین متحمل شد، بازی نکرده است.این بازیکن اروگوئه‌ای روزهای یکشنبه و دوشنبه به تمرینات بازگشت و امیدوار بود که بتواند در بازی مقابل آنتورپ در ورزشگاه لوییس کمپانیس در مونتجوئیک به میدان برود. با این حال، ژاوی سرمربی بارسلونا تصمیم گرفت که آرائوخو را به میدان نفرستد تا ریسک مصدومیت مجدد او را کاهش دهد.

ژاوی در این باره گفت: “می‌توانستیم این کار را انجام دهیم، اما با توجه به احساسمان، ارزشش را نداشت.” اکنون احتمالاً آرائوخو با یک هفته تمرین کامل، در آخر هفته و زمانی که بارسلونا در لالیگا به مصاف سلتاویگو می‌رود، بازگشت خود را انجام خواهد داد. بازی مقابل آنتورپ یک آزمون مهم برای بارسلونا است، زیرا این تیم پس از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی در هر دو فصل گذشته، می‌خواهد گام رو به جلویی بردارد.

ژاوی در این باره گفت: “ما هیجان‌زده هستیم که امسال گام رو به جلویی برداریم.”

“بازیکنان انگیزه دارند، اما نمی‌توانیم وسواس به خرج دهیم. باید کاری را که شنبه گذشته انجام دادیم (پیروزی 5-0 مقابل رئال بتیس) به این رقابت منتقل کنیم.”

“این یک فرایند است. در سال اول حضورم، نمی‌توانستیم رقابت کنیم. سال گذشته توانستیم رقابت کنیم. امسال باید به ما فرصت رقابت و کسب نتایج بدهد. اما باید خودمان باشیم.”

“ما تیمی برای رقابت در اروپا داریم، اما باید آن را ثابت کنیم. باید رقابت کنید و برای آن بجنگید. هدف صعود از مرحله گروهی است و بعد در موردش صحبت خواهیم کرد. اما باید در سید دور یک هشتم نهایی باشیم.”

فهرست