اگر بازیکنان علیه ژاوی باشند،او یک لحظه هم نمی ماند

اگر بازیکنان بارسلونا علیه ژاوی باشند این سرمربی یک لحظه هم در این تیم نخواهد ماند.این گزیده ای از صحبت های ژاوی در نشست خبری پیش از رویارویی با یونیونیستاس در یک هشتم نهایی کوپا دل ری بوده است.

اگر بازیکنان علیه ژاوی باشند،او یک لحظه هم نمی ماند2

اگر بازیکنان بارسلونا بر علیه ژاوی باشند،این سرمربی از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

ژاوی در نشست خبری خود در مورد بازی فردا گفت: «باید شرایط ذهنی خودمان را پس از شکست در سوپرجام تغییر دهیم. ما می خواهیم ببریم و روحیه بگیریم و طبعا شانس اول صعود نیز هستیم. آنها ویارئال را حذف کردند پس پتانسیل بالایی دارند. این زمین سختی برای فوتبال است و ما حریف را تجزیه و تحلیل کرده ایم. بازی با تیمی متشکل از ذخیره ها کار را سخت خواهد کرد ولی برای آنها این بازی عمرشان است. حریف را دست کم نمی گیریم و می دانیم پیروزی چقدر اهمیت دارد.»

تاثیر نتایج روی ادامه کار مربی: «نتایج همیشه آینده مربی را تعیین می کند. من اینجا هستم زیرا اهداف قبلی محقق شده اند. من برای شما توضیح می دهم. سال اول به من گفتند هدف چهارم شدن و کسب سهمیه است ولی دوم شدیم. سال قبل هدف فتح لالیگا بود و به آن و نیز سوپرجام رسیدیم و امسال نیز هدف جام بردن است. یکی را از دست دادیم ولی عناوین مهمتر یعنی لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری در دسترس هستند. روی همین اهداف تمرکز داریم و من نمی توانم شایعات بیرون را کنترل کنم.»

اگر بازیکنان علیه ژاوی باشند،او یک لحظه هم نمی ماند

حمایت پپ گواردیولا از بارسا: «من از پپ به خاطر صحبت هایش تشکر می کنم و پیام محبت آمیزی برای او فرستادم. او سختی مربیگری در این باشگاه را می داند. ما باید متحد باشیم. من از رئیس و مثبت اندیشی او نیز خوشحالم. با هم ما قوی هستیم و این شعار ماست».

, ,
فهرست