اکرم عفیف بهترین گلزن جهان در سال 2024 شد

اکرم عفیف ستاره تیم ملی قطر پس از درخشش در جام ملت های آسیا حالا به عنوان بهترین گلزن جهان در سال 2024 شد.اکرم عفیف در آخرین بازی تیم فوتبال السد که در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر برگزار شد، هت‌تریک کرد؛ این اولین گل‌های ستاره قطری با السد در سال ۲۰۲۴ بود که تعداد گل‌های او را به ۱۲ رساند.

اکرم عفیف بهترین گلزن جهان در سال 2024 شد1

اکرم عفیف با 12 گل در سال 2024 بهترین گلزن جهان به حساب می آید.

تعداد گل‌های عفیف از ابتدای سال جدید میلادی او را به تنها گلزن برتر جهان تبدیل کرده است و بر اساس گزارش سایت فدراسیون بین المللی آمار، اکرم بالاتر از ایمن حسین (۶ گل)، امیلیو ان‌سوئه، گیلسون دالا و یازان النعیمات (۵ گل)، بغداد بونجاح و مصطفی محمد (۴ گل) قرار دارد.

اکرم عفیف بهترین گلزن جهان در سال 2024 شد2

اما 12 گل عفیف در سال 2024 به این شکل می باشد که ۹ گل برای تیم ملی قطر به ثمر رساند که ۸ گل آن در جام ملت‌های آسیا بود و یک گل نیز در بازی دوستانه قبل از مسابقات قهرمانی قاره که با برتری اردن به پایان رسید. او سپس با سه گلی که برابر القطر به ثمر رساند، ۱۲ گله شد.

اکرم عفیف بهترین گلزن جهان در سال 2024 شد

عفیف که نقش بسیار مهمی در قهرمانی قطر در جام ملت‌های آسیا داشت و بهترین گلزن این رقابت‌ها شد، حالا در ابتدای سال ۲۰۲۴ یک موفقیت فردی دیگر نیز کسب کرده و باید دید تا پایان سال تعداد گل‌های خود را به چه عددی خواهد رساند.

, ,
فهرست