اللهیار صیادمنش با پیوستن به هال سیتی استقلال را میلیاردر خواهد کرد،هدیه 15 میلیاردی به آبی پوشان

اللهیارصیادمنش با پیوستن به هال سیتی استقلال را میلیاردر خواهد کرد2

اللهیار صیادمنش مهاجم آینده دار و جوان ایرانی در سال 2019 با مبلغ 800هزار دلار از استقلال به فنر باغچه ترکیه پیوست.او در ابتدای حضورش در این تیم نتوانست در ترکیب اصلی قرار بگیرد تا به صورت قرضی راهی تیم استانبول اسپور در دسته یک ترکیه شد.اللهیار صیادمنش باز در این تیم هم نتوانست موفق شود و در نهایت باز به صورت قرضی راهی تیم زوریا اوکراین شد.او در آنجا موفق ظاهر شد و توانست توانایی هایش را نشاند دهد و پس از به اتمام رسیدن قراردادش از اروپا مشتری های زیادی پیدا کرد.در نهایت او تصمیم گرفت به هال سیتی برود و در چمپیون شیپ فوتبالش را ادامه دهد.حالا پس از 6 ماه حضور او در تیم هال سیتی مسئولان این تیم به فکر خرید قطعی این بازیکن می باشند.

اللهیارصیادمنش با پیوستن به هال سیتی استقلال را میلیاردر خواهد کرد1

اللهیار صیادمنش با انتقال به هال سیتی هدیه 15 میلیاردی برای استقلال به ارمغان خواهد آورد.

طبق گزارش های رسیده از انگلیس هال سیتی مبلغ ۲ میلیون یورو برای خرید دائمی صیادمنش آماده کرده و توافقات برای انتقال دائمی این بازیکن انجام شده است. بر اساس اعلام مدیران سابق باشگاه استقلال بندی در قرارداد انتقال صیادمنش از استقلال با فنرباغچه وجود دارد که در صورت فروش این بازیکن از سوی باشگاه ترکیه ای مبلغ ۲۰ درصد این انتقال به آبی پوشان پایتخت می رسد.
بدین ترتیب در صورت انتقال دائمی صیادمنش به هال سیتی مبلغ 400 هزار یورو (حدود 15 میلیارد تومان) به باشگاه استقلال می رسد.

, , , ,
فهرست