اسطوره فوتبال برزیل ورشکست شده است

اسطوره فوتبال برزیل ،کافو،با مشکالات مالی مواجه شده است که موجب شده عمارت ۸ میلیون دلاری خانوادگی خود در منطقه مرفه آلفاویل در سائوپائولو را به حراج بگذارد و در نهایت این عمارت تنها به قیمت ۵ میلیون دلار فروخته شد.این اقامتگاه با مساحت کمی بیش از ۲ هزار متر مربع که شامل امکانات رفاهی مانند آسانسور، سینما، استخر بزرگ، سونا، اتاق بازی، سالن ورزشی حرفه ای و زمین فوتبال و سایر امکانات رفاهی می‌باشد، توسط یک شرکت خریداری شد. پرداخت پول نیز به شکل اقساطی و با پیش پرداخت اولیه و ۱۵ پرداخت ماهانه بعدی انجام خواهد گرفت.

اسطوره فوتبال برزیل ورشکست شده است

اسطوره فوتبال برزیل کافو،دچار مشکلات مالی شده است و آپارتمان های خودش را یکی یکی از دست می دهد.

مشکلات مالی کافو به تلاش او برای کمک به تاجری از شهر سائوپائولو برمی‌گردد که نامش فاش نشد. این کمک، که شامل وام و سایر منابع بود، باعث ایجاد بدهی شد که به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. طلبکاران در نهایت برای وصول به او مراجعه کردند.مدافع سابق برزیلی ۳۲ ملک به نام خود دارد که همه آنها را در طول دوران ورزشی موفق خود به دست آورده است که شامل آپارتمان‌هایی از ۵۵ متر مربع تا املاک تقریباً ۴ هکتاری است.

اسطوره فوتبال برزیل ورشکست شده است1

کافو در طول دوران بازی، خود را به عنوان یکی از برجسته‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ برزیل تثبیت کرد و دو جام جهانی (۱۹۹۴ و ۲۰۰۲)، دو کوپا آمریکا (۱۹۹۷ و ۱۹۹۹)، یک لیگ قهرمانان اروپا و یک جام جهانی باشگاه‌ها را فتح کرد.

, ,
فهرست