استعفای فتح الله زاده خوش یمن بود

استعفای فتح الله زاده برای استقلال خوش یمن بوده و هست.استقلال بهترین برد فصل را مقابل هوادار به دست آورد.شبیه این اتفاق ۱۵ سال پیش هم برای آبی‌های پایتخت رخ داد.علی فتح الله زاده پس از چندین باز مدیر عانلی استقلال پس از از حواشی مدیریتی پیرامون حذف استقلال از آسیا و همچنین عدم پرداخت مطالبات استراماچونی، هفته گذشته دوباره استعفا داد ولی این بار با استعفای او موافقت شد تا عمر مدیریت او به یکسال هم نرسد.

استعفای فتح الله زاده خوش یمن بود2

استعفای فتح الله زاده همراه شد با پرگل ترین پیروزی فصل آبی پوشان

استقلال هم در اولین بازی خود بعد از استعفای فتح‌ الله‌ زاده از مدیرعاملی این باشگاه، بهترین برد فصل خود را کسب کرد و موفق شد با نتیجه ۶ بر یک تیم هوادار را شکست دهد. پانزده سال پیش و در میانه‌های لیگ هشتم هم این اتفاق برای استقلال رخ داده بود و آبی‌ها درست بعد از استعفای فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال، موفق شدند یک برد پر گل و ۶ گله را مقابل استقلال اهواز به‌دست بیاورند.

استعفای فتح الله زاده خوش یمن بود

این بازی که در تاریخ ۲۸ شهریور سال ۸۷ در ورزشگاه آزادی شده بود، با نتیجه ۶ بر صفر به سود آبی‌های تهرانی به پایان رسید.حالا بعد از ۱۵ سال تاریخ برای استقلال تکرار شد و آبی‌ها موفق شدند در اولین بازی بعد از استعفای فتح‌الله‌زاده به یک برد شش گله برسند.

استعفای فتح الله زاده خوش یمن بود1

, , , , ,
فهرست