ادامه حضور محبی در استقلال با بند فسخ 3 میلیون دلاری همراه خواهد بود؟

ادامه حضور محبی وینگر باشگاه استقلال با درخواست عدد عجیب از جانب باشگاه پرتغالی همراه شده است.سانتاکلارا در ابتدای فصل گذشته و در پی درخواست‌های مکرر ریکاردو ساپینتو حاضر شد رضایتنامه قرضی محمد محبی را برای حضور در استقلال در ازای دریافت 250 هزار یورو صادر کند که بخشی از این پول از سوی باشگاه استقلال پرداخت شد و بخش دیگر آن با وجود ادعای باشگاه استقلال مسکوت ماند، تا جایی که باشگاه پرتغالی مجبور به شکایت شد.

ادامه حضور محبی در استقلال با بند فسخ 3 میلیون دلاری همراه خواهد بود؟2

ادامه حضور محبی در استقلال با پرداخت 3 میلیون یورو صورت خواهد گرفت.

با سقوط این تیم به لیگ یک پراغال حالا این باشگاه در نظر دارد تا محبی را بفروشد.اما جالب است بدانید بند فسخ قرارداد محمد محبی 3 میلیون یورو است. باشگاه سانتاکلارا در ابتدای قرارداد با محمد محبی با توجه به شرایط سنی این بازیکن و پیش‌بینی درخشش او در لیگ برتر پرتغال بند فسخ قرارداد 3 میلیون یورویی برای وینگر تیم ملی فوتبال ایران در نظر گرفت.

ادامه حضور محبی در استقلال با بند فسخ 3 میلیون دلاری همراه خواهد بود؟

حجت کریمی مدعی شده است، می‌تواند محمد محبی را با 600 هزار یورو در اختیار بگیرد. جواد نکونام روی ادامه حضور این بازیکن در اردوی تیم آبی تاکید دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه استقلال بر سر عدد رقم رضایتنامه قطعی محمد محبی با باشگاه سانتاکلارا به توافق خواهد رسید و یا نه. هر چند که پرداخت این پول هم به باشگاه پرتغالی مهم است.

ادامه حضور محبی در استقلال با بند فسخ 3 میلیون دلاری همراه خواهد بود؟1

, ,
فهرست