آنچلوتی به رکورد 200 بازی در لیگ قهرمانان اروپا در سمت سرمربیگری رسید

آنچلوتی به رکورد خاصی در لیگ قهرمانان اروپا رسید.سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار برابر منچسترسیتی برای دویستمین بار در لیگ قهرمانان اروپا هدایت تیمی را بر عهده داشت.کارلو آنچلوتی پس از تساوی هیجان انگیز مقابل منچستر سیتی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تکه‌ای از تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرد و به اولین مربی تاریخ تبدیل شد که ۲۰۰ بازی هدایت تیمی را در این مسابقات برعهده دارد.

آنچلوتی به رکورد 200 بازی در لیگ قهرمانان اروپا در سمت سرمربیگری رسید1

آنچلوتی به رکورد 200 بازی مربیگری در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

کارلتو این 200 بازی بر روی نیمکت تیم های میلان، چلسی، بایرن، یوونتوس، پاری سن ژرمن، پارما، رئال مادرید و ناپولی بوده است.سرمربی باتجربه ایتالیایی در کنار فرانک رایکارد، زین الدین زیدان و پپ گواردیولا، هم به عنوان بازیکن و هم در قامت سرمربی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌ است.

آنچلوتی به رکورد 200 بازی در لیگ قهرمانان اروپا در سمت سرمربیگری رسید

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی هم پس از برتری پرگل ۴ بر صفر برابر رئال مادرید در بازی برگشت نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به سومین مربی در تاریخ این مسابقات تبدیل شد که توانسته است به آمار ۱۰۰ پیروزی دست پیدا کند.

پس از آنچلوتی، آلکس فرگوسن سرمربی اسطوره‌ای منچستر یونایتد با ۱۹۰ بازی و آرسن ونگر سرمربی پیشین آرسنال با ۱۷۸ بازی حضور دارند.

, ,
فهرست