آنجلوتی خبر از ماندن ادن هازارد در رئال برای فصل آینده داد

آنجلوتی خبر از ماندن ادن هازارد در رئال برای فصل آینده داد

آنجلوتی سرمربی موفق رئال مادرید که با این تیم توانسته است لالیگا را فتح کند و در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد،در نشست خبری پیش از بازی با کادیز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.نخستین سوال از کارلتو در مورد تاریخ برگزاری فینال می باشد که او گفته است: باید به تقویم احترام بگذاریم. برای فینال در حال آماده‌سازی خوبی هستیم. بازیکنان به خوبی از هدفی که داریم و نحوه رسیدن به آن اگاه هستند؛ تعهد و سختکوشی.
وی افزود: البته این موضوع در مورد بازی فردا هم صادق است.

آنجلوتی خبر از ماندن ادن هازارد در رئال برای فصل آینده داد1

آنجلوتی از عملکرد بازیکنان تیمش متعجب شده و از آنها راضی  است.

«محمد صلاح» در رابطه با هدفش برای گلزنی به رئال در فینال لیگ قهرمانان حرف زده و همچنین خود را در پست مهاجم، بهترین بازیکن جهان توصیف کرده است.
آنچلوتی در این باره نیز گفت: صلاح گفته که در پستش بهترین است و فکر می‌کنم حق دارد. با او موافقم. صلاح در این پست بهترین بازیکن دنیاست.او در مورد بازیکنان تیمش نیز گفته است :از هیچکدام از بازیکنان ناامید نشده‌ام. بعضی از بازیکنان که شناخت کمتری نسبت به آنان داشتم، مرا غافلگیر کردند؛ بازیکنانی مثل والورده، رودریگو، کاماوینگا و چند نفر دیگر.
این مربی موفق اضافه کرد: در مورد وینیسیوس غافلگیر نشدم چون او با استعداد است و این را ثابت کرده و حالا هم در زدن ضربات آخر بهتر عمل می‌کند.

آنجلوتی خبر از ماندن ادن هازارد در رئال برای فصل آینده داد4

کارلو آنجلوتی  در مورد «ادن هازارد» نیز گفت: در مورد آینده او حرف نزده‌ایم. برنامه او کاملا مشخص است: او می‌ماند و باانگیزه بالایی هم اینکار را خواهد کرد چراکه در سال‌های اخیر، روزهای خوبی را سپری نکرده و و دوست دارد توانایی و کیفیت خود را اثبات کند.
تیم فوتبال رئال مادرید هفتم خردادماه در پاریس در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول خواهد رفت.

, , , , , ,
فهرست