آلکاراس 21 ساله پر درآمد ترین تنیسور جهان شد

آلکاراس ستاره اسپانیایی دنیای تنیس با پشت سر گذاشتن نواک جوکوویچ پردرآمدترین تنیسور سال شد.کارلوس آلکاراس به لطف موفقیت‌های ورزشی و حمایت‌های مالی، بر اساس رتبه‌بندی فوربس، پردرآمدترین تنیسور سال شد. کارلوس  با سه عنوان قهرمانی و یک نقره المپیک در سالی که گذشت، چهره اول دنیای تنیس بود.

آلکاراس 21 ساله پر درآمد ترین تنیسور جهان شد2

آلکاراس بالاتر از یوکوویچ پردرآمد ترین تنیسور جهان اعلام شد.

این موفقیت‌ها باعث شد تا او قراردادهای پرسودی با اسپانسرها امضا کند و به نوبه خود مبلغ قابل توجهی به جیب بزند.پاداش هایی که آلکاراس در چند وقت اخیر بدست آورده است او را بالاتر از جوکوویچ به عنوان پر درآمدترین تنیسور سال انتخاب شود.این دو تنیسور در فینال المپیک پاریس نیز برابر هم قرار گرفتند که نواک جوکوویچ در دو ست توانست برنده شود و عنوان قهرمانی را کسب کند تا کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کند.

آلکاراس 21 ساله پر درآمد ترین تنیسور جهان شد1

طبق گزارش فوربس، در سال ۲۰۲۴ پدیده اسپانیایی دنیای تنیس  ۴۲.۳ میلیون دلار درآمد کسب کرده است که از این میان ۱۰.۳ میلیون دلار از جوایز پس از برنده شدن در تورنمنت‌هایی مانند رولان گاروس یا ویمبلدون و ۳۲ میلیون دلار از قراردادهای اسپانسرها حاصل شده است که این تنیسور با شرکت‌هایی مانند نایک، رولکس و بی ام و امضا کرده است.

, ,
فهرست