آقای بیرانوند لطفا بیشتر مراقب باش!

آقای بیرانوند گلر ملی پوش، بایستی بیشتر مراقب رفتار های خود در شادی پس از پیروزی باشد.با وجود اینکه علیرضا بیرانوند درون دروازه ایران در 5 مسابقه تیم ملی در جام ملت های آسیا فقط یک کلین‌شیت داشته، اما بدیهی است که حضور او درون دروازه مایه قوت قلب تیم ملی است.

آقای بیرانوند لطفا بیشتر مراقب باش!

آقای بیرانوند بایستی شادی بریدن سر را که قبلا در ایران انجام داده بود در یک بازی بین المللی تکرار نکند.

چه بسا اگر دفع پنالتی بازیکن سوریه نمی‌بود، داستان تیم ملی اصلا به بازی با ژاپن نمی‌رسید. همه اینها یعنی مهم است بیرانوند در ادامه راه هم بدون مشکل خاصی از قفس توری تیم ملی محافظت کند، البته مشروط بر اینکه خودش هم بیشتر مراقب کارهایش باشد. بعد از برتری تیم ملی ایران برابر ژاپن، بیرانوند مقابل دوربین AFC همان شادی جنجالی بریدن سر را که قبلا در ایران انجام داده بود تکرار کرد که جزو ویدئوهای پربازدید این دو روز بوده است.

آقای بیرانوند لطفا بیشتر مراقب باش!3

با توجه به سختگیری کنفدراسیون فوتبال آسیا در چنین مواردی نگران محرومیت این بازیکن هستیم.شبیه اتفاقی که در لیگ قهرمانان آسیا برای عیسی آل‌کثیر رخ داد و مهاجم پرسپولیس به دلیل شادی گلی که شائبه کمرنگی از باورهای نژادپرستانه داشت، با محرومیت ۶ماهه نقره‌داغ شد. کاش بیرو بیشتر مراقب باشد.حتی اگر محرومتی هم در کار نباشد کار این بازیکن از نظر اخلاقی هم صحیح نبوده است.

, ,
فهرست