ارلینگ می خواهد رکورد مسی و رونالدو را در فوتبال اروپا بشکند

ارلینگ هالند ستاره نروژی باشگاه منچستر سیتی موفق شده در 4 بازی نخست خود در فصل جدید فوتبال جزیره 9 گل به ثمر برساند.او در دو بازی متوالی مقابل ایپسویچ و وستهام هت‌تریک کرد و تنها یک گل دیگر برای ثبت سومین هت‌تریک متوالی مقابل برنتفورد کم آورد. هالند تاکنون ۸ هت‌تریک به نام خود ثبت کرده و تنها ۴ هت‌تریک دیگر نیاز دارد تا به رکورد ۱۲ هت‌تریک آگوئرو در لیگ برتر برسد.

ارلینگ می خواهد رکورد مسی و رونالدو را در فوتبال اروپا بشکند1

ارلینگ هالند در پنج لیگ معتبر اروپایی تاکنونو در 39 بازی 41 گل زده است.

هالند در سه فصل حضور خود در سیتی 99 گل به ثمر رسانده که بهترین گلزن تاریخ سیتی آگوئرو در طول ۱۰ فصل ۲۶۰ گل برای این تیم زده است.هالند در مسیر تبدیل شدن به بهترین گلزن در پنج لیگ‌ برتر اروپایی و حتی لیگ قهرمانان قرار دارد. او تاکنون ۴۱ گل در ۳۹ بازی لیگ قهرمانان زده است.

ارلینگ می خواهد رکورد مسی و رونالدو را در فوتبال اروپا بشکند2

رونالدو با ۱۴۱ گل رکورددار این رقابت‌هاست و مسی با ۱۲۹ گل در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین مسی با ۴۹۶ گل، بهترین گلزن تاریخ پنج لیگ‌ برتر اروپاست و رونالدو با ۴۹۵ گل در رده دوم قرار دارد، در حالی که هالند ۲۴ ساله تاکنون ۱۳۴ گل زده است.هالند در بازی مقابل برنتفورد با زدن دو گل توانست رکورد وین رونی را برای بیشترین گلزنی در چهار بازی نخست لیگ برتر بشکند و تعداد گل‌های خود را به ۹ برساند. رونی در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ در چهار بازی نخست ۸ گل برای منچستریونایتد به ثمر رسانده بود.

, ,
فهرست