تنها حامی وینیسیوس در رئال مادرید کارلو آنچلوتی است

تنها حامی وینیسیوس ستاره رئال مادرید در این تیم سرمربی ایتالیایی می باشد.وینیسیوس به تازگی در باشگاه تحت فشار قرار گرفته است.برخی افراد در رئال مادرید بر این باورند که وینیسوس باید رفتار خود را تغییر دهد.

این ستاره در بازی شنبه شب دوباره در کانون توجهات قرار گرفت، زیرا نوع شادی او بعد از گلزنی که تلاش داشت تا تماشاگران رئال سوسیداد را ساکت کند، به موضوعی جنجالی در رسانه‌های مادرید تبدیل شد. پردراگ میاتوویچ، اسطوره رئال مادرید، نیز از رفتار تحریک‌آمیز وینیسوس ابراز نارضایتی کرد و به انتقاد از او پرداخت.

تنها حامی وینیسیوس در رئال مادرید کارلو آنچلوتی است2

تنها حامی وینیسیوس در باشگاه رئال مادرید پس از حواشی اخیر کارلو آنچلوتی می باشد.

نگرانی در این است که که این بازیکن برزیلی همانند گذشته از جانب باشگاه حمایت نمی شود.به گفته منابع، تنها حامی او در رئال مادرید، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم است.بدون شک وینیسوس توانایی برانگیختن احساسات حریفان و طرفداران را دارد، اما از ابتدای فصل و به‌ویژه بعد از مصاحبه اخیرش (که در آن اعلام کرد اسپانیا باید مبارزات علیه نژادپرستی را شدت ببخشد وگرنه احتمال از دست دادن میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ وجود دارد)، انتقادات نسبت به او از سوی رسانه‌های اسپانیا افزایش یافته است؛ موضوعی که پیش‌تر شاهد آن نبودیم.

تنها حامی وینیسیوس در رئال مادرید کارلو آنچلوتی است

, ,
فهرست