پیگیری مسی از شرایط باشگاه بارسلونا از زبان لواندوفسکی

پیگیری مسی از شرایط کنونی باشگاه در حاشیه مراسم معرفی بهترین‌های ورزش جهان در سال 2023 از طریق لواندوفسکی انجام شد.فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن و همسرش برای دقایقی با روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا گپ و گفت کوتاهی داشتند.طبق این گزارش‌ها لواندوفسکی در حاشیه این مراسم به فوق‌ستاره سابق بارسلونا گفته است: «در ورزشگاه نوکمپ هواداران بارسلونا در دقیقه 10 هر بازی نام تو را سر می‌دهند. تاکنون احترامی تا به این حد ندیده بودم.

پیگیری مسی از شرایط باشگاه بارسلونا از زبان لواندوفسکی

پیگیری مسی در مورد باشگاه بارسلونا از طریق مهاجم لهستانی تیم

آیا به بارسلونا بازمی‌گردی؟»همچنین مسی به مهاجم لهستانی بارسا گفت: «همه چیز در بارسلونا به خوبی پیش می‌رود؟» که لواندوفسکی پاسخ داد «بله، همه چیز خوب است». در ادامه همسر برنده هفت توپ طلا رو به روبرت کرد و گفت «آیا خانواده‌ات عاشق شهر بارسلونا شده‌اند؟» که مهاجم بارسا پاسخ «بله» را داد.

پیگیری مسی از شرایط باشگاه بارسلونا از زبان لواندوفسکی2

مسی همچنین از لواندوفسکی پرسید که آیا در منطقه کاستیدفلس (منطقه‌ای در بارسلونا که مسی در آن خانه دارد) زندگی می‌کند یا خیر.با این صحبت هایی که بین این دو بازیکن انجام شده همه چیز برای بازگشت اسطوره به بارسلونا در حال آماده سازی می باشد. سازمان لالیگای اسپانیا پس از اعتبارسنجی طرح پیشنهادی باشگاه بارسلونا برای جذب لیونل مسی، آن را تأیید کرده، به شرطی که این باشگاه در تابستان پیش‌رو حداقل 100 میلیون یورو از فروش بازیکنانش درآمد کسب کند تا تراز مالی‌اش به چیزی که مدنظر سازمان لالیگا است، برسد.ستاره 35 ساله آرژانتینی در زممان حضورش در بارسلونا 778 بازی انجام داده و 672 گل به ثمر رساند و در کسب 34 جام به کاتالان ها کمک کرده است.

پیگیری مسی از شرایط باشگاه بارسلونا از زبان لواندوفسکی1

, ,
فهرست