پیشنهاد دو تیم اماراتی و قطری آل کثیر را وسوسه کرده است

پیشنهاد دو تیم از امارات و قطر باعث شده است تا مهاجم پرسپولیس برای باقی ماندن در بین قرمزپوشان وسوسه شود.قرارداد عیسی آل کثیر پس از پایان رقابت های جام حذفی به پایان خواهد رسید و ادامه آن مشروط به توافق طرفین خواهد بود.دی ماه پارسال ستاره کنونی خط حمله پرسپولیس با مسئولان باشگاه مذاکراتی داشت اما به نتیجه نرسید.در آن مقطع باشگاه پرسپولیس پیشنهاد قرارداد یک‌سال و نیمه نداده، بلکه خواستار قرارداد ۶ ماهه به‌اضافه قرارداد یک‌ساله مشروط شد. درحالی‌که عیسی اصرار به قرارداد یک‌سال‌ونیمه داشت. درحقیقت موضع باشگاه پرسپولیس در راستای سیاست سرمربی این تیم بود.

پیشنهاد دو تیم اماراتی و قطری آل کثیر را وسوسه کرده است1

پیشنهاد دو تیم از حاشیه خلیج فارس برای مهاجم گلزن پرسپولیس

با توجه به اینکه عیسی یک‌سال از میادین دور شده بود طبیعی بود که زمان زیادی برای بازگشت به روزهای اوجش داشته باشد و این اتفاق هم درآن زمان نمی‌ شد گفت قطعی است. از این رو یحیی خواسته ابتدا قرارداد کوتاه‌مدت با آل‌کثیر امضا شود و درصورتی‌که او تا پایان فصل توانست نظر کادرفنی را جلب کند قرارداد جدیدی با او امضا شود.از سوی دیگر عیسی آل کثیر پذیرفت قرارداد مشروط بسته و فصل آینده (لیگ بیست و سوم) منوط به توافق طرفین شد! حالا خبر می رسد هنوز عیسی آل کثیر و پرسپولیس به توافق نرسیده و قرارداد فصل آینده رسمی نشده است. هر چند خود عیسی آل کثیر دوست دارد در پرسپولیس بماند و به فوتبالش ادامه دهد اما بدیهی است، مبلغ قرارداد و مسائل مالی نیز برای زننده آخرین گل دربی به استقلال مهم باشد.

پیشنهاد دو تیم اماراتی و قطری آل کثیر را وسوسه کرده است2

خبرهای جدید حکایت از پیشنهاد دو تیم اماراتی و قطری به عیسی آل کثیر دارد که با توجه به نرخ فعلی دلار در کشورمان، گذشتن از آن اصلا آسان نیست!

پیشنهاد دو تیم اماراتی و قطری آل کثیر را وسوسه کرده است

, ,
فهرست