پیشنهاد باشگاه روسی برای جذب محمد محبی

پیشنهاد باشگاه روسی که یکی از غول های فوتبال روسیه است برای مهاجم استقلال داده شده است.محمد محبی که با درخشش در سپاهان به سانتاکلارای پرتغال ملحق شد،حالا پس از یک فصل بازی کردن برای استقلال به صورت قرضی مشتری های خوبی را پیدا کرده است.قرارداد قرضی محبی با استقلال به پایان رسیده اما این بازیکن در لیست نفرات تمدیدی ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی پوشان قرار دارد؛ آن هم در شرایطی که تیم سانتاکلارا از لیگ برتر پرتغال به یک دسته پایین‌تر سقوط کرده است.

پیشنهاد باشگاه روسی برای جذب محمد محبی

در طول فصل جاری محبی 8 بار در لیگ گلزنی کرده و یکی از بازیکنان تاثیر گذار مرد پرتغالی بود.باشگاه سپاهان به عنوان یکی از مشتریان جدی محبی نام برده می‌شود.اما سپاهان و استقلال تنها مشتریان محبی محسوب نمی‌شوند و بر اساس پیگیری‌ها چند باشگاه روسی هم درخواست‌هایی برای جذب ستاره بوشهری دارند.

پیشنهاد باشگاه روسی برای جذب محمد محبی11

پیشنهاد باشگاه روسی برای به خدمت گرفتن محمد محبی داده شده است.

از جمله این باشگاه‌ها می‌توان به زسکا مسکو اشاره کرد که در رقابت با زنیت سنت پترزبورگ، قهرمانی در لیگ برتر روسیه را از دست داده است و در تلاش برای کسب عنوان نایب قهرمانی است.
بازیکنان ایرانی سابقه حضور در لیگ روسیه را داشته اند که مهم ترین آنها سردار آزمون بود که در زنیت سنت پترزبورگ، روبین کازان و روستوف حضور داشت.

پیشنهاد باشگاه روسی برای جذب محمد محبی1

, ,
فهرست