پاسخ مثبت لوکاکو به پیشنهاد یوونتوس

پاسخ مثبت مهاجم بلژیکی به باشگاه یوونتوس برای حضور در این تیم داده شده است.باشگاه اینتر به دنبال تقویت تیم می باشد و به دنبال به خدمت گرفتن لوکاکو مهاجم چلسی می باشند که فصل پیش به صورت قرضی برای این باشگاه بازی کرده است.این مهاجم فصل پیش با به ثمر رساندن 14 گل و ثبت 7 پاس‌گل به این تیم برای کسب جام حذفی ایتالیا، فتح سوپرکاپ ایتالیا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

پاسخ مثبت لوکاکو به پیشنهاد یوونتوس1

پاسخ مثبت لوکاکو برای پیوستن به یوونتوس شفاهی داده شده است.

اما اکنون خبر می رسد که یوونتوس به طور جدی وارد رقابت برای جذب این مهاجم بلژیکی شده است و در حال هایجک کردن (قاپیدن) او از اینتر است. روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» مدعی شد؛ لوکاکوی 30 ساله به توافق شخصی با یوونتوس دست یافته است، این در حالی است که این باشگاه ایتالیایی پیشنهاد دستمزد 11 میلیون یورو در سال را به مهاجم چلسی داده است.

پاسخ مثبت لوکاکو به پیشنهاد یوونتوس

یوونتوس پیشنهادی 37.5 میلیون بورو بعلاوه 2.5 میلیون یورو بند پاداش‌ها را به باشگاه چلسی برای جذب لوکاکو ارائه کرده است.اما اینتر که پیشنهاد نهایی‌اش به چلسی برای جذب لوکاکو 35 میلیون یورو بعلاوه 5 میلیون یورو بند پاداش‌ها بوده است، پاسخی از جانب این بازیکن برای نهایی کردن این انتقال نشنیده است.

, , ,
فهرست