لواندوفسکی در بارسلونا،رونالدو در بایرن مونیخ!

لواندوفسکی در بارسلونا،رونالدو در بایرن مونیخ!

لواندوفسکی که تصمیم خودش را مبنی بر جدایی از بایرن مونیخ گرفته است،منتظر تصمیم نهایی باشگاهش در مورد خودش می باشد.مقصد مدنظر لوا بارسلونا است و پس از صحبت با ژاوی او متف=قاعد شده که می تواند موفقیت هایش را ادامه دهد.گفته می شود بایرن تا زمانی که بهترین جانشین را برای او پیدا نکرده، مجوز جدایی نخواهد داد. لواندوفسکی تا 2023 قرارداد دارد و انتقال او تا 40 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.
طی روزهای گذشته از چند بازیکن به عنوان گزینه های جانشینی لواندوفسکی در بایرن مونیخ نامبرده شده که شاید مهمترین آنها روملو لوکاکو، تیمو ورنر و البته سادیو مانه بوده است.در همین راستا MEN(منچستر اوینینگ نیوز) ادعای جالبی را مطرح کرده است.

لواندوفسکی در بارسلونا،رونالدو در بایرن مونیخ!1

لواندوفسکی تصمیم خود مبنی بر پیوستن به بارسلونا را در پیش گرفته است.

این رسانه ای نزدیک به باشگاه های شهر منچستر مدعی شده که مدیر برنامه کریستیانو رونالدو یعنی خورخه مندس این فوق ستاره پرتغالی را برای جایگزینی رابرت لواندوفسکی به بایرن مونیخ پیشنهاد داده است.
رونالدو هنوز با شیاطین سرخ قرارداد دارد و سرمربی جدید این تیم یعنی اریک تن‌هاخ اخیراً تاکید کرد که خواهان ماندن او در اولدترافورد است و بعید به نظر می‌رسد که شایعه حضور CR7 در بایرن رنگ واقعیت به خود بگیرد.

, , , ,
فهرست