سه محرومیت در سه دیدار اخیر پرسپولیس

سه محرومیت در سه دیدار اخیر پرسپولیس اتفاق عجیبی است که باید سرمربی این تیم به آن توجه کند.اولین محرومیت پرسپولیس در این دیدار های اخیر حرکت غیرورزشی دانیال اسماعیلی فر در جشن گل بازی با نفت آبادان رقم خورد.به این ترتیب این بازیکن بازی مقابل سپاهان که حساسیت بالایی داشت از دست داد.

سه اخراجی در سه دیدار اخیر پرسپولیس1

سه محرومیت در سه دیدار اخیر پرسپولیس نشان از عدم توجه بازیکنان به حساسیت بازی ها می باشد.

بازیکن بعدی امید عالیشاه بود که در درگیری عجیبی در جدال با سپاهان قرار گرفت و با کارت قرمز مواجه شد.انتظار می‌رفت کاپیتان سرخ‌ها در استادیوم آزادی کمی حرفه‌ای تر و خویشتن‌دارتر رفتار می‌کرد و حتی شرایط اخراج حریف را با حرکتی مشابه فراهم می‌کرد تا تیمش شانس بیشتری برای کسب برد خانگی حساس داشته باشد.

سه اخراجی در سه دیدار اخیر پرسپولیس

در نهایت هم اخراج سروش رفیعی مهره تاثیر گذار قرمز پوشان پایتخت در بازی مقابل نساجی بود.شماره هفت پرسپولیسی‌ها هم البته خوش شانس بود که اوستون اورونوف در روز فوق العاده‌اش با گل خود زمینه کسب سه امتیاز طلایی سرخ‌ها را در قائمشهر شکل داد و به این ترتیب او تنها بازی بعدی تیمش مقابل هوادار را غایب خواهد بود.

سه اخراجی در سه دیدار اخیر پرسپولیس2

البته سروش بازی هفته آینده مقابل هوادار را از دست داده است.سرمربی پرسپولیس نباید اجازه دهد تا بازیکنان به راحتی در بازی ها اخراج شوند و روند بازی ها به ضرر پرسپولیس سپری شود.

, ,
فهرست