دکتر اباذر حبیبی‌ نیا مسئول حداقل رساندن جت لگ شدن کشتی گیران تیم ملی ایران در آمریکامسئول حداقل رساندن جت لگ شدن کشتی گیران تیم ملی ایران در آمریکا

دکتر اباذر حبیبی‌ نیا  که در رقابت های بلگراد صربستان هم در کنار تیم ملی کشتی حضور داشت،بار دیگر به اردوی تیم کشتی اضافه شده است.یکی از مهمترین مشائل حضور ورزشکاران ایرانی در کشور آمریکا می باشد اختلاف ساعت زیاد می باشد که بایستی ورزشکاران با شرایط زمانی و مکانی خود را وفق دهند.

دکتر اباذر حبیبی‌ نیا مسئول حداقل رساندن جت لگ شدن کشتی گیران تیم ملی ایران در آمریکا

با وجود دیر صادر شدن ویزای کاروان ایران برای حضور در رقابت های جام جهانی آمریکا برای به حداقل رساندن جت لگ شدن (پرواز زدگی) کشتی‌گیران، دکتر اباذر حبیبی‌ نیا که در مسابقات جهانی بلگراد هم تیم ملی را همراهی کرد، از کانادا به اردوی تیم ملحق شد تا اقدامات لازم برای ریکاوری بدنی آنها را انجام دهد.

دکتر اباذر حبیبی‌ نیا 1

دکتر اباذر حبیبی‌ نیا به عنوان پزشک ریکاوری کننده تیم ملی کشتی از کانادا به اردوی تیم کشتی اضافه خواهد شد.

مسئله اصلی البته سه کشتی‌گیری هستند که دیرتر از بقیه به آیووا رسیدند. علیرضا کریمی، امیرعلی آذرپیرا و علی‌اکبر فضلی به دلیل آنکه ویزا یک روز دیرتر برای آنها صادر شد، شب گذشته به اردوی تیم ملحق شدند. تنها اتفاق خوب این بود که آنها معطلی بابت اسکان در هتل نداشتند و بلافاصله بعد از رسیدن به هتل، توانستند استراحت کنند.کادرفنی تیم ملی صبح روز گذشته (پنجشنبه) به ملی‌پوشان استراحت داد و بعدازظهر هم نرمش و مرور فن در دستور کار قرار گرفت.دکتر اباذر حبیبی‌ نیا مسئول رساندن کشتی گیران به این رقابت ها می باشد.

دکتر اباذر حبیبی‌ نیا

, , , ,
فهرست