جیدون سانچو: دلایل دیگری برای نیمکت نشینی من وجود دارد

جیدون سانچو

سانچو: من مدت‌هاست «سپر بلا» بوده‌ام

جیدون سانچو، وینگر منچستریونایتد، ادعا کرد که مدت‌هاست «سپر بلا» شده است، زیرا این بازیکن در واکنش به اظهارات سرمربی این تیم، اریک تن هاگ مبنی بر اینکه او به دلیل عملکرد ضعیف در تمرینات از بازی مقابل آرسنال کنار گذاشته شده است، به این مربی واکنش نشان داد.

این بازیکن 23 ساله برای بازی روز یکشنبه در لیگ برتر در ورزشگاه امارات به شمال لندن سفر نکرد، جایی که دو گل در وقت‌های اضافه، شیاطین سرخ را با نتیجه 3-1 شکست دادند. جیدون سانچو به دلیل غیبت خود از تیم، که در سه بازی اول آنها از روی نیمکت به میدان آمده بود، مورد توجه قرار گرفت و تن هاگ پس از شکست فاش کرد که او به دلیل تمرینات ضعیف کنار گذاشته شده است.

سرمربی منچستریونایتد پس از شکست گفت: «جادن، ما به دلیل عملکردش در تمرینات او را انتخاب نکردیم. «شما باید هر روز در منچستریونایتد به یک سطح برسید و ما می‌توانیم در خط حمله انتخاب کنیم. بنابراین برای این بازی او انتخاب نشد.»

جیدون سانچو

جیدون سانچو در پیامی در توییتر نوشت: «لطفاً به همه چیزهایی که می‌خوانید باور نکنید! من اجازه نمی‌دهم مردم چیزی بگویند که کاملاً نادرست است، من این هفته در تمرینات بسیار خوب رفتار کرده‌ام. «من معتقدم دلایل دیگری برای این موضوع وجود دارد که وارد آن نمی‌شوم، من مدت‌هاست سپر بلا بوده‌ام که این عادلانه نیست!

«من فقط می‌خواهم با لبخند فوتبال بازی کنم و به تیمم کمک کنم. «من به تمام تصمیمات کادر فنی احترام می‌گذارم، با بازیکنان فوق‌العاده‌ای بازی می‌کنم و از این بابت سپاسگزارم که می‌دانم هر هفته یک چالش است.

«من برای این نشان هر چه که باشد خواهم جنگید!»

جیدون سانچو از زمان پیوستن به اولدترافورد از بروسیا دورتموند با 73 میلیون پوند در سال 2021، با مشکل در ثبات فرم خود مواجه بوده است. این بازیکن ملی‌پوش انگلیس در 82 بازی در تمام مسابقات برای شیاطین سرخ 12 گل به ثمر رسانده است. او فصل اول خود را تحت هدایت تن هاگ به خوبی آغاز کرد اما از 22 اکتبر تا 1 فوریه بازی نکرد – دوره‌ای که او جام جهانی را از دور و یک برنامه آمادگی جسمانی فردی در زمستان در هلند تماشا کرد. سانچو پس از بازگشت در فینال جام حذفی مقابل نیوکاسل بازی کرد و فصل را با هفت گل و سه پاس گل به پایان رساند.

جیدون سانچو