تفاوت ها و شباهت های مورینو و گواردیولا از نگاه مهاجم ایسلندی

تفاوت ها و شباهت های دو سرمربی بزرگ جهان فوتبال از زبان مهاجم ایسلندی که سابقه کار با هردوی آنها را داشته است، اعلام شد.ایدور گودیانسن در طول دوران بازی خود شاگرد ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا بود. مهاجم سابق ایسلندی در چلسی شاگرد مورینیو بود و در ادامه در بارسلونا زیر نظر گواردیولا بازی کرد و با این تیم سه‌گانه را برد. البته دوران اوج فوتبال گودیانسن در استمفوردبریج بود ولی در بارسلونا نتوانست خیلی دوام بیاورد.

تفاوت ها و شباهت های مورینو و گواردیولا از نگاه مهاجم ایسلندی22

تفاوت ها و شباهت های دو سرمربی بزرگ دنیا از نگاه ایگور گودیانسن

ایگور گودیانسن در صحبت با FourFourTwo گفت که هر دو مربی از نظر سبک مربیگری شبیه به هم بودند اما در سطح شخصی داستان کاملاً متفاوت بود. گودیانسن در صحبت هایی گفت: مورینیو غرور داشت و حاضر بود صریح صحبت کند و برای تیمش بجنگد. او درگیر جنجال می شد و به جزییات خارج از زمین علاقه داشت. پپ بیشتر به فوتبال خالص علاقه داشت ولی فوتبال مورینیو مبتنی بر نتیجه بود. ژوزه پس از برتری اندک در یک بازی اتوبوس را پارک می‌کرد، در حالی که پپ گل چهارم، پنجم یا حتی ششم را می‌خواست.

تفاوت ها و شباهت های مورینو و گواردیولا از نگاه مهاجم ایسلندی1

این مهاجم سابق در ادامه گفت: قهرمانی در لیگ برتر با چلسی خیلی برای من شیرین بود چون نقش پررنگی در آن فصل داشتم. فکر می‌کنم فقط فرانک لمپارد در آن فصل بیشتر از من بازی کرد.
قهرمانی در لیگ برتر با چلسی برای من شیرین تر از سه‌گانه بود چون بارسا بدون من هم این کار را انجام می داد.

ایگور گودیانسن, پپ گواردیولا, ژوزه مورینیو