اشرف حکیمی پیروزی مقابل بلژیک را به مادرش تقدیم کرد

اشرف حکیمی مدافع تیم ملی مراکش پس از پایان بازی تیمش مقابل بلژیک سراغ مادرش رفت و این برد را به او تقدیم کرد.پس از این اتفاق شیرین برای تیم ملی مراکش مادر اشرف حکیمی صورت او را بوسید و او پیشانی مادرش را بوسید و پیراهنش را درآورده و به او تقدیم کرد. عکس این صحنه احساسی بازتاب وسیعی در جهان پیدا کرد.پشت این علاقه اشرف حکیمی به مادرش ماجرایی تاثیرگذار است که او شرح آن را در یک مصاحبه مطرح کرده است.

اشرف حکیمی پیروزی مقابل بلژیک را به مادرش تقدیم کرد

اشرف حکیمی پیروزی شیرین مراکش مقابل بلژیک را به مادرش تقدیم کرد.

“سعیده مو”، مادر اشرف حکیمی برای بزرگ کردن او مجبور به روی آوردن به شغل نظافت خانه مردم شد تا زندگی مناسبی برای پسرش فراهم کند. پدرش اما به گفته او یک دستفروش بود.اشرف حکیمی در مصاحبه با پایگاه بوندس‌لیگا گفت: “مادر من خانه‌های مردم را تمیز می‌کرد و پدر من یک دستفروش بود. ما خانواده‌ای کم بضاعت داشتیم که به سختی زندگی خود را تامین می‌کردند. من هر روز برای آن‌ها می‌جنگیدم. آن‌ها برای من فداکاری کردند. آن‌ها برادران من را از خیلی چیزها به خاطر این که من موفق شوم محروم کردند.”

اشرف حکیمی پیروزی مقابل بلژیک را به مادرش تقدیم کرد1

او تاکید کرد: من رویای فوتبالیست بودن را در سر داشتم و مادرم، پدرم و برادرانم برای من فداکاری می‌کردند تا به آرزوی خودم برسم. حالا نوبت من است که به آن‌ها کمک کنم زندگی خوبی داشته باشند.

اشرف حکیمی پیروزی مقابل بلژیک را به مادرش تقدیم کرد2

, , , ,
فهرست