پیشنهاد بسیار عالی برای ترابی هم رسیده است

پیشنهاد بسیار خوب مالی به مهدی ترابی شده است که پس از جدایی بیرانوند احتمال اینکه مهدی ترابی هم پرسپولیس را ترک کند بسیار بالاست.فسخ قرارداد یک طرفه بیرانوند با پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش پایان کار بیرو در پرسپولیس به نظر می رسد.شنیده ها از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که به غیر از بیرانوند، ممکن است چند ستاره دیگر این تیم هم جدا شوند.

پیشنهاد بسیار عالی برای ترابی هم رسیده است1

پبشنهاد بسیار خوب برای مهدی ترابی از یک تیم لیگ برتری داده شده است.

به گزارش خبرورزشی، مهدی ترابی ستاره تاثیرگذار قرمزها دیگر بازیکنی است که از وضعیت پرداختی های باشگاه گلایه دارد. ترابی که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده، در پاسخ به پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد اعلام کرد ابتدا باید با او تسویه کامل انجام شود و بعد از آن برای فصل آینده مذاکره کنند.تا به الان که با ترابی تسویه نشده است و این بازیکن پیشنهاد بسیار خوبی هم از یک تیم لیگ برتری هم دارد.

پیشنهاد بسیار عالی برای ترابی هم رسیده است

آنطور که شنیدیم پیشنهاد این تیم پولدار لیگ برتری برای دو فصل به ترابی چیزی در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است و این پول حسابی ستاره قرمزها را وسوسه کرده است. این درحالیست که سقف باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان تاپ و ملی پوش خود چیزی در حدود ۲۲ میلیارد برای یک فصل است که قابل مقایسه با پیشنهاد تیم های دیگر نیست.

پرسپولیس, لیگ برتر, مهدی ترابی