شکست ایران در آخرین بازی در هفته نخست لیگ ملت های والیبال 2024

شکست ایران در آخرین بازی در هفته نخست لیگ ملت های والیبال مقابل فرانسه شکل گرفت.تیم ملی ایران در چهارمین و آخرین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از نخستین دقیقه بامداد (دوشنبه) به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

شکست ایران در آخرین بازی در هفته نخست لیگ ملت های والیبال 20243

شکست ایران درآخرین بازی در هفته نخست مقابل آرژانتین با نتیجه 3_2 بوده است.

ملی‌پوشان والیبال ایران که در دیدارهای اخیر خود در هفته اول لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به ترتیب مغلوب صربستان، ایتالیا و کوبا شده بودند، ست نخست دیدار مقابل آرژانتین را با برتری ۲۵ بر ۲۳ پشت سر گذاشتند. در ست دوم مسابقه دو تیم رقابتی پایاپای داشتند و تا امتیاز ۲۹ همپای هم پیش رفتند، اما این ست در نهایت ۲۹ بر ۳۱ به سود آرژانتینی‌ها خاتمه یافت.

شکست ایران در آخرین بازی در هفته نخست لیگ ملت های والیبال 2024

ست سوم با نتیجه 25_20 به سود ایران پایان یافت تا امیدوار به برنده شدن در این بازی شدیم. ست چهارم مسابقه هم زیبا و تماشایی بود، البته تا جایی که ملی‌پوشان والیبال ایران از جبران نتیجه ناامید شدند و در پایان این ست را با نتیجه ۲۰ بر ۲۵ واگذار کردند تا ست پنجم تعیین‌کننده تیم پیروز میدان باشد.

در ست پنجم مسابقه نیز دو تیم پا پس نکشیدند و همپای هم پیش می‌رفتند، اما این ست نیز با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به سود تیم آرژانتین خاتمه یافت. سرانجام آرژانتین با نتیجه ۳ بر ۲ فاتح این مسابقه شد و تیم کشورمان بدون برد هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ را پشت سر گذاشت. تنها عایدی تیم کشورمان از هفته اول این رقابت‌ها یک امتیازی است که از دیدار آخر مقابل آرژانتین به دست آورد.

, ,
فهرست