ستاره بارسلونا 4 تا 5 هفته دور از میادین خواهد بود

ستاره بارسلونا در بازی مقابل خیرونا مصدوم شد تا چند هفته دور از میادین باشد.در پی پیروزی بارسلونا بر خیرونا در روز یکشنبه، مصدومیت دنی اولمو خبرساز شد. این هافبک اسپانیایی به دلیل کشیدگی عضله مجبور به ترک میدان شد و به نظر می‌رسد آسیب او جدی‌تر از آنچه در ابتدا تصور می‌شد، باشد. این آسیب او را تا یک ماه از میادین دور خواهد کرد.

ستاره بارسلونا 4 تا 5 هفته دور از میادین خواهد بود

ستاره بارسلونا دنی اولمو در بازی مقابل خیرونا مصدوم شد و حداقل یک ماه دور از میادین خواهد بود.

بارسلونا تأیید کرده که او به مدت چهار تا پنج هفته غایب خواهد بود، که این موضوع حضور او در بازی با سویا را نیز در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.بارسلونا در مسابقه نخست خود در لیگ قهرمانان اروپا با موناکو روبرو می‌شود و همچنین در سفر دشوار به لاسرامیکا برای رویارویی با ویارئال در غیاب اولمو به میدان خواهد رفت.

علاوه بر این، او برای بازی‌هایی مقابل ختافه (در خانه)، اوساسونا (خارج از خانه)، یانگ بویز (در خانه) و آلاوس (خارج از خانه) در دسترس نخواهد بود. بازی بعد از تعطیلات بین‌المللی بارسلونا برابر سویا در خانه در تاریخ ۲۰ اکتبر است که به نظر می‌رسد اولمو باید برای آن آماده باشد و بعد از آن با بایرن مونیخ و رئال مادرید مواجه خواهند شد.

ستاره بارسلونا 4 تا 5 هفته دور از میادین خواهد بود1

جذب اولمو در شروع فصل هیجان زیادی ایجاد کرده بود و او در تنها ۱۸۹ دقیقه ۳ بار گل زده بود. پابلو توره، پائو ویکتور و فران تورس اکنون گزینه‌های جایگزین برای اولمو خواهند بود.

, ,
فهرست