رقم قرارداد بازیکن جنجالی استقلال مشخص شد

رقم قرارداد آلمدین زیلیکیچ بسیار کمتر از سایر بازیکنان این تیم است.پیوستن این بازیکن به استقلال حواشی زیادی ایجاد کرده است و گفته می شود زیلیکیچ بدون اطلاع جواد نکونام و با تصمیم مستقیم هلدینگ خلیج فارس به این تیم اضافه شده است.

جواد نکونام در مصاحبه‌ای که پس از تمرین تیم با خبرنگاران داشت، گفت: بازیکنی که برای استقلال آورده شده، که اسمش هم سخت است بخواهم بگویم (زیلیکیچ)، کیفیت لازم را ندارد. این بازیکن در اختیار باشگاه است و مورد تأیید من نیست. اگر من مربی استقلال باشم، اصلاً اجازه نخواهم داد که فردی با این کیفیت فنی پایین در تیم باقی بماند، باید بروید بازیکن خوب و باکیفیت خارجی بیاورید.

رقم قرارداد بازیکن جنجالی استقلال مشخص شد1

رقم قرارداد بازیکن بوسنیایی و جنجالی استقلال آلمدین زیلیکیچ 150 هزار دلار یا حدود 9 میلیارد تومان است.

روز گذشته نیز عنوان شد که رقم قرارداد این بازیکن با آبی‌ها 380 هزار دلار است که حالا یکی از مدیران استقلال ضمن تکذیب این خبر، به ورزش سه می‌گوید که رقم قرارداد آلمدین زیلیکیچ، 150 هزار دلار یا حدود 9 میلیارد تومان است و ارقام مطرح شده در این زمینه صحت ندارد.

رقم قرارداد بازیکن جنجالی استقلال مشخص شد2

البته نکونام روز گذشته نیز به صورت تلویحی اعلام کرد که حتی اگر این بازیکن با هزار تومان هم جذب شده باشد، چون کیفیت لازم برای حضور در استقلال را ندارد، در لیست او جایی ندارد.

آلمدین زیلیکیچ, استقلال, هلدینگ خلیج فارس