دو گزینه اصلی جانشینی مورایس در سپاهان

دو گزینه اصلی مربیگری در سپاهان پس از استعفای ژوزه مورایس مشخص شده اند.مورایس با قهرمانی در جام حذفی موفق شد تا یک گام از باشگاه سپاهان پیش بیافتد و گرنه تا الان باشگاه با او قطع همکاری کرده بود.باشگاه سپاهان در صورتی که مورایس تصمیم به ماندن بگیرد حدود 70 میلیارد باید به این مربی پرداخت کنند و شاید جدایی مورایس از لحاظ مالی هزینه کمتری به سپاهان تحمیل کند.

دو گزینه اصلی جانشینی مورایس در سپاهان22

دو گزینه اصلی جانشینی مورایس محرم نوید کیا و اسکوچیچ می باشند.

از اصفهان خبر می‌رسد که در صورت جدایی قطعی مورایس، گزینه اول باشگاه محرم نویدکیا خواهد بود.در مقطعی که سپاهان امتیاز از دست می‌داد، نویدکیا با مس رفسنجان نتایج خوبی در لیگ می‌گرفت و حالا عملکرد این مربی در فصل گذشته باعث شده تا سپاهان نویدکیا را در لیست گزینه‌هایش قرار دهد.

اگر نویدکیا به سپاهان پاسخ منفی بدهد، دراگان اسکوچیچ دومین گزینه این باشگاه خواهد بود ولی هنوز مذاکره‌ای با این مربی کروات صورت نگرفته است.اگر مورایس رفتنی شود و نویدکیا هم حاضر به بازگشت نباشد، اسکوچیچ می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای هدایت زردپوشان باشد. البته چند ایجنت فعال در ایران نام چند مربی اروپایی دیگر را هم به باشگاه سپاهان داده‌اند.

دو گزینه اصلی جانشینی مورایس در سپاهان

سپاهان باید روز 15 مرداد در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به مصاف شباب الاهلی برود و برای مدیران سپاهان، از دست ندادن زمان مهم است. سپاهانی ها علاوه بر چالش مشخص شدن سرمربی با احتمال جدایی چند ستاره تیم هم مواجه هستند و از حالا توسط هواداران تیم تحت فشار قرار گرفته‌اند.

اسکوچیچ, ژوزه مورایس, محرم نویدکیا